O programu lojalnosti
Priključite se našem programu lojalnosti I svaki dan ostvarujte specijalne pogodnosti I popuste prilikom kupovine u Yuhor Dućan maloprodajnoj mreži.
Svaka kupovina u bilo kojem Yuhor Dućanu, donosi vam popust u procentu koji se određuje u zavisnosti od ukupne novčane vrednosti kupovina, ostvarenih od momenta učlanjenja u program lojalnosti:
- I nivo (iznos ukupne kupovine od 0 do 10.000 rsd ) – ostvarujete popust 1,5% na sveže meso I 2,5% na mesne prerađevine
- II nivo (iznos ukupne kupovine od 10.001 do 15.000 rsd ) – ostvarujete popust 2% na sveže meso I 4% na mesne prerađevine
- III nivo (iznos ukupne kupovine od 15.001 do 25.000 rsd ) – ostvarujete popust 2,5% na sveže meso I 5% na mesne prerađevine
- IV nivo (iznos ukupne kupovine od 25.001 do 30.000 rsd ) – ostvarujete popust 3% na sveže meso I 7% na mesne prerađevine
- V nivo (iznos ukupne kupovine preko 30.000 rsd ) – ostvarujete popust 3% na sveže meso I 10% na mesne prerađevine
Obračunski period je 3 meseca I sve kupovine starije od 3 meseca (od aktiviranja korisničke šifre) neće biti uključene u ukupan iznos za definisanje popusta.
Ukoliko želite da pristupite našem programu lojalnosti, popunite pristupnicu u bilo kom Yuhor Dućanu I naši zaposleni će vas obavestiti kada vaša kartica bude aktivna.
Yuhor Dućan mobilna aplikacija
Preuzmite besplatno Yuhor Dućan mobilnu aplikaciju sa Google Play!
Za jednostavnu i brzu kupovinu, ne morate da nosite svoju Yuhor Dućan karticu, ponesite samo svoj mobilni telefon sa instaliranom aplikacijom i ostvarujte svaki dan, u svakom dućanu, dodatne pogodnosti i popuste.
Ukoliko niste član programa lojalnosti, putem aplikacije možete da se učlanite, aktivirate nalog u bilo kom Yuhor Dućanu i svakom novom kupovinom ostvarujete veće popuste.
Ukoliko ste već član našeg programa lojalnosti, preuzmite aplikaciju, unesite svoj barkod kartice i nastavite da ostvarujete popuste na svom već postojećem nalogu.
Aplikacija vam omogućava da pratite stanje na vašem nalogu, kupujete online kao i da budete redovno informisani o svim pogodnostima koje vam nude vaši Yuhor Dućani.
Takođe aplikacija vam nudi i sledeće informacije:
- Kontakt informacije za svaki Yuhor Dućan
- Promocije i vesti
- Asortiman
- Ukusne recepte
ONLINE KUPOVINA putem Yuhor Dućan aplikacije
Online poručiš – preuzmeš kada želiš i (još) uštediš!
Trudimo se da štedimo vaše vreme, da omogućimo da kupovinu obavljate kad vama odgovara, kao i da odaberete vreme kada ćete preuzeti vaše proizvode.
- Instalirajte Yuhor Dućan aplikaciju
- Poručite željene proizvode iz ponuđenog asortimana
- Odaberite datum i vreme kada želite da preuzmete vašu porudžbinu.
- Kontakt osoba iz vašeg Yuhor Dućana kontaktiraće vas za potvrdu narudžbine.
- Preuzimanje i plaćanje porudžbine moguće je u svim objektima
Preuzmite Yuhor Dućan aplikaciju i uštedite!
Česta pitanja
- Pitanje: “registrovao sam se pre 2 meseca, uspešno se ulogovao, a sada ne mogu da se ulogujem, zaboravio sam lozinku, a aplikacija mi ne da ni da se ponovo registrujem”
Odgovor: nova registracija na mail koji već postoji u bazi nije moguća. Na ekranu Login postoji link “Zaboravljena lozinka”, ali važi samo za aktivne kupce. Ako niste aktivani, ne možete da se registrujete ni da obnovite lozinku. Dođite do najbližeg dućana da se aktivira, nakon toga možete preko aplikacije zatražiti i dobiti novu lozinku.
- Pitanje: “ne mogu da: promenim lozinku, profil, deaktiviram nalog… dobijam poruku “Unauthorized access detected”
Odgovor: neko se ulogovao na isti nalog na drugom uređaju, ne može više uređaja da bude ulogovano u isto vreme na jedan nalog. Izlogujte se i ponovo ulogujte.
- Pitanje: “uneo sam kôd a nisam uspeo da se registrujem”
Odgovor:
– možda je pogrešan kôd – proverite u mailu, ili kliknite na “Pošaljite mi ponovo kôd”
– možda je ispravan kôd, ali je prošlo više od 3 dana – istekao je
U mailu koji je poslat nakon registracije u kome se nalazi kôd postoji info da isti važi 2 dana. Na ekranu za unos koda kliknite “Pošaljite mi ponovo kod”. Ako se nije otvorio taj ekran možete poslati poruku preko kontakt forme.
- Pitanje: “kada će se u aplikaciji videti ova moja poslednja kupovina?”
Odgovor: ako ste aktivan kupac i obavili ste kupovinu može proći najviše 20-30 minuta dok se u aplikaciji ne bude videla poslednja kupovina. Kada se vratite na glavni ekran automatski će se osvežiti podaci i videće se promena i na glavnom i na Program lojalnosti ekranu
- Pitanje: Registrovao sam se i uneo podatke a ne vide se ni na Profil ni na Izmeni profil strani
Odgovor: Slobodno možete da koristite naš Program lojalnosti i da odete do dućana da aktivirate nalog, a ovaj problem vas molimo da javite našoj tehničkoj službi ili unesete kroz kontakt stranu, i rešiće ga u roku od 24 sata.
- Pitanje: Šta se dešava kada kliknem Obriši profil? Šta se briše, šta ostaje?
Odgovor: prvo se pojavi dijalog sa pitanjem: “Ovim ćete obrisati i istoriju vaših kupovina. Da li ste sigurni?”. Ako kliknete Ne – ništa se neće desiti, “da” – inicira se proces brisanja, na mail vam stigne kod da potvrdite brisanje, ako posaljete taj kod, biće izbrisan vaš profil u bazi i nećete moći više da kupujete sa popustom, kao ni da se ulogujete na vaš profil
- Pitanje: Stari sam kupac i imam aktivan nalog i ulogovan sam, a ne vidi mi se poslednja kupovina / ne mogu nešto da uradim u aplikaciji
Odgovor: Postoji mogućnost da nalog nije korišćen više od godinu dana pa je izbrisan. Potrebno je da se izlogujete i ponovo ulogujete